JELENTKEZÉS POLGÁRI VÉDELMI SZOLGÁLATRA

Csatlakozzon hozzánk, legyen tagja egy olyan csapatnak, melyben mindenki egy céllal dolgozik: önzetlenül segíteni a bajban!

 

 

TISZTELT BUDAKESZIEK!

 

A Pest Megyei Katasztrófavédelmi Igazgatóság Érdi Katasztrófavédelmi Kirendeltségének vezetője a közelmúltban megkereste Budakeszi város polgármesterét, és tájékoztatta arról, hogy a települési polgári védelmi szervezetek megalakításával kapcsolatos jogszabályok megváltoztak, melyek részleteiről a 62/2011. (XII. 29.) BM rendelet 17?21. §-a rendelkezik. A hivatkozott jogszabály értelmében a fenti katasztrófavédelmi szervezet előírta részünkre 150 fős települési polgári védelmi szervezet megalakítását. A fenti rendelet 19. § (1) bekezdése értelmében városunkban a polgári védelmi szervezet megalakítási tervét a jegyző dolgozza ki, és a polgármester hagyja jóvá.

 

JELENTKEZÉS POLGÁRI VÉDELMI SZOLGÁLATRA

 

A katasztrófavédelem egyik legfontosabb eleme a jól működő, széleskörű társadalmi alapokon nyugvó polgári védelem. Ahogy azt az elnevezés is tükrözi, a polgárok szerveződésével, együttműködésével létrejövő, a polgárok védelmére hivatott rendszerről van szó, amely elsősorban különböző katasztrófák és veszélyhelyzetek esetén képes segítséget nyújtani olyan esetekben, amikor az esemény kezelésére rendelt szervezetek (például rendőrség, tűzoltóság, mentőszolgálat) kapacitásai önmagukban már nem elegendőek.

 

Csatlakozzon hozzánk, legyen tagja egy olyan csapatnak,

melyben mindenki egy céllal dolgozik:

önzetlenül segíteni a bajban!

 

Jelentkezni 2012. november 23-áig személyesen, telefonon vagy e-mailben lehet az alábbi elérhetőségeken:

 

cím:      Budakeszi Város Önkormányzatának Polgármesteri Hivatala

2092 Budakeszi, Fő utca 179., 37. szoba,

 

telefonszám:     +36 (23) 535-710/133. mellék,

 

e-mail: kozbiztonsag@budakeszi.hu.

 

Budakeszi, 2012. október 24.

 

 

 

dr. Szelenczy Gabriella

jegyző

Megosztom a cikket