Ügyfélhívó rendszer a postán

 

A Magyar Posta az ország legnagyobb forgalmú postáin folyamatosan építi ki az ügyfélhívó rendszert. Országszerte már több mint 120 postán használhatják az ügyfelek. A budakeszi postán 2016. 01. 28-án a mai kor igényeinek megfelelő ügyfélhívó rendszert vezet be a Magyar Posta.

 

Az ügyfélhívó rendszer segítségével strukturáltabbá, hatékonyabbá válik az ügyintézés, és kényelmesebbé a szolgáltatások igénybevétele. Amennyiben az ügyfél a sorszámkiadónál megfelelő szolgáltatást választ, nem fordulhat elő olyan eset, hogy rossz pultnál várakozik, és ez csak akkor derül ki, amikor már sorra került. Ha valaki több szolgáltatást is igénybe szeretne venni, amit egy munkahelyen nem lehet megoldani, akkor az első munkahely átirányítja a másodikhoz. Nem kell új sorszámot kérnie, mert a rendszer besorolja a várakozók közé.

 

A budakeszi postán elérhető szolgáltatások

  • Csekkbefizetés (bankkártyás, készpénzes),

  • befektetési termékek,

  • betéti termékek,

  • bankszámla szolgáltatás,

  • lakás-előtakarékosság,

  • Kincstári Takarékjegy,

  • Posta Személyi Kölcsön,

  • Első napi bélyegzés,

  • levélküldemények feladása,

  • postán maradó küldemények kézbesítése,

  • csomagfeladás

  • EMS-feladás,

  • EMS-kézbesítés,

  • életbiztosítás,

  • gépjármű-biztosítás,

  • casco,

  • otthonbiztosítás,

  • utasbiztosítás,

  • balesetbiztosítás,

  • FŐGÁZ Ügyintézési Pont,

  • TIGÁZ Ügyintézési Pont,

  • gépi szerencsejáték.

 

Budakeszi posta nyitva tartási ideje:

Budakeszi Fő tér 3.

Nyitvatartás

Hétfő

Kedd

Szerda

Csütörtök

Péntek

Szombat

Vasárnap

08:00-18:00

08:00-16:00

08:00-16:00

08:00-16:00

08:00-16:00

08:00-12:00

Zárva

Magyar Posta Zrt.

Megosztom a cikket