NAV: 8 helyszínen szünetel az ügyfélfogadás Pest megyében

Március 17-től a Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV) Pest Megyei Adó- és Vámigazgatóságának dabasi, nagykátai, ráckevei és szigetszentmiklósi kirendeltségein, valamint a gyáli, pilisvörösvári, szentendrei, szobi Kormányablakokban működő NAV-ablakokban határozatlan ideig szünetel az ügyfélfogadás.

Az adóügyek döntő többsége elektronikusan is intézhető, ezért a hivatal kéri ügyfeleit, hogy válasszák az elektronikus vagy telefonos ügyintézést, elkerülve a személyes megjelenést és a sorban állást. A NAV általános tájékoztató rendszere, a NAV Infóvonal a 1819-es telefonszámon hívható.  

A járványhelyzetben a NAV igyekszik minimalizálni az ügyfeleire és munkatársaira ható kockázatokat. A hivatal, az Operatív Törzs ajánlásaival összhangban változtat ügyfélfogadási gyakorlatán és a várakozókat ütemezetten fogadja. Ez azt jelenti, hogy az ügyféltérben egyszerre csak annyi ügyfél tartózkodhat, ahány ügyfélszolgálati ablak nyitva van.

Ha az ügyfelek mindenképpen szükségesnek érzik a személyes megjelenést, a hivatal kéri, hogy foglaljanak időpontot.

Időpontfoglalás nélkül csak rendkívül indokolt esetben keressék fel személyesen a NAV ügyfélszolgálatát!

 A központi ügyfélszolgálat félfogadási ideje:

 

Hétfő: 8:30 18:00
Kedd: 8:30 12:00
Szerda: 8:30 18:00
Csütörtök: 8:30 12:00
Péntek: 8:30 11:30
Megosztom a cikket