Ápr. 9-én az okmányirodák zárva tartanak
Tájékoztatjuk tisztelt ügyfeleinket, hogy április 9-én Magyarország uniós kötelezettségeinek teljesítése érdekében végrehajtandó ?verzióváltással egybekötött- informatikai karbantartás miatt, az ország valamennyi okmányirodájában az ügyfélfogadás szünetel.
Az esetlegesen felmerülő kellemetlenségek miatt szíves megértésüket és türelmüket kérjük.
Pest Megyei Kormányhivatal
A Pest Megyei Kormányhivatal Budakeszi Járási Hivatala ezúton tájékoztatja a lakosságot, hogy a Budakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztályán mind a Budakeszi Okmányirodában (2092 Budakeszi, Dózsa György tér 25.) mind a Budaörsi Kirendeltségen (2040 Budaörs Szabadság út 134.)
az ügyfélszolgálati félfogadás 2013. április 9-én Magyarország uniós kötelezettségeinek teljesítése érdekében végrehajtandó informatikai karbantartás miatt szünetel.
Az Okmányirodák a foglalt időpontokra érkező ügyfelek számára ezen a napon is biztosítják a kiszolgálást úgy, hogy biztosított lesz az ügyfelek tájékoztatása, illetve új időpontra foglalás lehetősége.
A 2013. április 9-re időpontot foglalt ügyfelek számára az Okmányiroda lehetőség szerint a lehető legközelebbi időpontra biztosít időpontot az ügyfelek számára.
Az ügyfélkapun keresztül foglalt időpontok vonatkozásában a KEK KH (Közigazgatási és Elektronikus Közszolgáltatások Központi Hivatala) tájékoztató e-mailt küld az ügyfélkapu-regisztráció során megadott e-mail címekre a szünetelésről és a további ügyintézés módjáról. Az ezen a napon foglalt időpontok vonatkozásában az okmányirodák munkatársai telefonon és elektronikusan nyújtanak tájékoztatást.
További információkért a Budakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztály dolgozói a 23/457-563, 457-701, 457-553, 457-562, 457-700, 457-552-es telefonszámokon az Okmányiroda Budaörsi Kirendeltségén pedig 06-23-447-980-as számon adnak bővebb tájékoztatást.
Szíves türelmüket és megértésüket előre is köszönöm!
Budakeszi, 2013. április 05.
dr. Szelenczy Gabriella s.k.
járási hivatalvezető